Wednesday, February 15, 2006

Põhimõtteliselt liikus kõik kavatsetud suunas.
Ma jõin oma klaasi valget majaveini Huudlevates Sudengites.
Kõik oli kerge lihtne ja hea ja hea seltskond on sellistel puhkudel asendamatu.
Helen jah. Seekord mitte Lissabonist ei rääkinud me, vaid Valenciast ja nii mõnestki kohast veel.Hea on omada spetsiaalseid (nii ütlevad dnb inimesed) sõpru!

Tuletõrjealarm.
10 minutit.
Kaos.
Sigaretid.

Polegi nii hull.
Ettekandjal on tuletõrjealarmiga raske meenutada mida tellisime.
Niisiis tuleb ta tagasi, vaatab meile otsa nagu kurblik hüljes ja ütleb:"Palun tellige uuesti!"
Inimesed plaksutavad.

Chance 2.
She remembers my wine.
Good.

Maailm.
Ettekandja-first class.

Nii.
Kus ma nüüd olengi?

Ahah.
Miks.

Ma ei saa CT inimeste massis enam hingata.
See ei ole üldse fun-tõesti.
Kui ei saa liikuda, hingata ja rääkida.
Vastik.
Ja miks mu riided katki olid?
Ja miks keegi selles massis mind käperdas?

Vastik Valentinipäev.

Õnneks on igas massis ka mõistlikke inimesi-keegi kaastundlik ja hea väike ingel, kes
sind välja aitab.Tavalisest kõige suuremast hädast.
Inimesed ei ole oma olemuselt halvad.
Kuid massis on nad kõik halvad, sest nad on võimetud.

Ja mul oli nii häbi olla nende inimeste vahel.
Kui ma pean trügima nagu nõukogude aja defitsiidipoes või ONOFF väljamüügil või Roskildel(kus inimesed jalge all surnuks tallati), siis ei suuda ma enam pidu nautida.

Kultuur on palju enamat kui filmid ja muusika ja teater.
Kultuur on ka käitumiskultuur.

Lugupidamine teiste inimeste suhtes.
Inimlikkus.

Mul jätkus sel hetkel iseendastlugupidamist, et lahkuda.
Ilma peota.

Kas ma pole mitte üliemotsionaalne ja liialdav ja ei tee sääsest elevanti?

Ei.

Niikaua kuni üks inimene julgeb öelda JAA, kui teised ütlevad EI või öelda EI kui teised ütlevad JAA, siis pole kellelgi õigus seda ühte häält maha suruda.

Seda ütles ka kuulus mees John Stuart Mill.

Kummardus talle selle eest.

1 Comments:

Blogger -bio-olga said...

aga mina istusin valentinipäeval kodus ja mängisin "eesti" mängu! pidu polegi vaja!

12:54 PM  

Post a Comment

<< Home