Monday, February 06, 2006

koht: TALLINN kohvik "Mmuah"
aeg: veebruar 2006
tegelased:

Blond umbes 30-aastane naine mustas kostüümis, kauni näo, värisevate käte ja eksleva pilguga.

Tumedapäine hobusesabaga Donatella Versace disainerkostüümis 40-le lähenev fuuria, viimase peal kunstküüned, end mehe käevangu naelutanud.

Suurte ambitsioonidega väikeettevõtja-hõreneva pealaega, vaikne, disainerülikonnas, oma abikaasa raudses haardes , joob cosmopolitani kokteili aeglaste mõõdetud sõõmudega....heites pilku oma vallandatava töötaja avarasse dekolteesse, püüab menüüst eksklusiivset toitu leida...



Fuuria:"Me oleme sunnitud Teid vallandama, sest Teie töö ei vasta meie poolt seatud kvaliteedinõuetele.Te oleksite kohe alguses pidanud mõtlema kõikide nende asjade peale, millele Te ei mõelnud.Me oleme investeerinud Teisse palju raha ja milline on tulemus?!!
Tulemust ei ole!"


Naine Mustas:"Ma siiski sooviksin kuulda põhjust miks Te mind töölt lahti lasete?Ma tean, et olen võtnud endale lisakohustusi, kuid see oli minu valik."

Naine jääb rahulikuks proovides
mitte tähele panna naisülemust, kes on klammerdunud mehe külge nagu hiidkrabi.
Ta püüab peita oma ilusaid käsi, mis kipuvad laual värisema.


Fuuria:"Mul ei ole vaja Teile midagi selgitada,alates tänasest ei soovi me Teid enam tööl näha. Mis? Hakkate nutma vää?"

Naine Mustas:"Ei, ma ei nuta. Ma sooviksin lihtsalt teada MIKS Te mind tegelikult vallandasite?"



Fuuria:"Meil ei ole teid enam vaja, Te ei suuda töötada nii nagu me seda ootame!Te ei tee piisavalt hästi tööd ja kogu Teie koolitusele kulunud raha oli üks raiskamine.Vaadake kui palju me Teie koolitusse investeerisime!"


Naine Mustas, Fuuria ja Väikeettevõtja jätkavad oma külma kalkuleeritud keskustelu rahast, kasumitest ja investeeringutest.
Anton Nari teeb sääred.
Viimane aeg on lahkuda.
Tõesõna.
Kuid enne kui lahkuda....tuleks ehk heita pilk mineviku flashback`i
Andestage mulle see tagasivaade.
Näen ma seal midagi?
On see videofilm petlik, näen ma und või on reaalsus nii käegakatsutav, et ettekujutus annab alla?
See oli siinsamas praegu.
Ma ei kujuta midagi ette.
Kõik on PÄRIS.
Jah , just nii see ongi-tõde, mida tunnistan on reaalsem kui reaalsus ise.



Perefirma.
Tallinnas on perefirmasid. Osaühinguid.
Kiire kasum. Kiired ärid. Rikastumine.
Uus raha.
Seks.
Reisimine.
Solaarium.
Seks.
Kunstpäevitus.
Kunstküüned.
Seks.
Solaarium.Solaarium veelkord.
Neurootilisus.
Sigaretid.
Seks.
Uus auto.
Uus äri.
Uus maja.
Kiire elu.
Raha.
Seks.
Uued töötajad.
Koolitus.
Turunduskeemid.Ei turundusjuhti ei palka veel.
Gaas põhja!
Finantsskeemid.
Kiire.
Seks.
Solaarium.
Ivo Nikkolo.
Dolce & Gabbana.
Seks.
Gaas põhja!
Me jõuame veel!
Tulevik on meie!
Raha on meie!
Ooo...

Elu on laif.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home