Monday, January 30, 2006




Ma joon juba mitmendat tassi kohvi.
Konjakit ei paista kuskil.Stop.Ma leidsin jerezi sherry(tiramisu!)pudeli!Attention!
Veini ma jõin täna pärastlõunal balleti kõrvale.

Tänased Simpsoni osad selgitasid välja, et Bart Simpson on gei.
Homer Simpson leidis, et Bart peab meheks hakkama ja viis ta metsa hirve tulistama.
No hirve ei paistnud kusagil ja Homer ja tema sõbrad jäid lõkke äärde magama.
Aga, et üritust mitte maha kanda sõitsid nad magav Bart süles jõuluvana põdrafarmi.
Homeri sõbrad avastasid , et Bart magab ja küsisid:"Kuule Homer, aga sul on tütar-teeme temast mehe? Talle meeldib tulistada?!"
Homer raputas pead:" Oeh, mu tütar on taimetoitlane ,ta ei tulistaks iialgi põtra."
Põdrad peksid ofkoors Homer Simpsoni läbi ja õigel hetkel saabus kaugjuhitava jõuluvanarobotiga hättasattunud Homerit ja Barti päästma perekonnatuttavast geimees John.
Homeri sõbrad karjusid: "Aitäh, et meid päästsid John-me teeme nüüd mida iganes sa soovid."
John naeratas.
Homer aga patsutas Barti teel koju ja teatas:" Poeg, tee oma eluga mida soovid, mina ei sega vahele.Peaasi, et sa õnnelik oled."
Lisa Simpson:"Jou Bart, isa arvab, et sa oled gei."
Bart:" Ahah."
:D

Moekunstnik Arne Niit(oli au teda kuulata hiljuti Laura korraldatud üritusel) soovitas MTV-d vaadata kui tahad teada mis TOIMUB.
No ma vaatasin siis: keegi tütarlaps nimega Hilary Duff laulis pidutsemisest.
Shakira purustas oma boyfriendi autot.


Telekas on põnev.
Mul pole telekat.
Naljakas on.
Telekas on...imelik.

2 Comments:

Blogger -bio-olga said...

ma tunnen end nii puudutatuna:

ka mina juhtusin seda geiteemalist simpsonite multikat vaatama - mulle meeldisid veel ka organiseeritud terasetehase töötajad.

ja duffitamise olen ma ka kõrva saanud ja see, kuidas šakira oma öösärgis roosat kitarri tilistab olen ka näinud - telemaailmas on maagiat!

7:46 AM  
Blogger Anari said...

thank god I am not alone!
TV sucks

2:20 PM  

Post a Comment

<< Home