Wednesday, January 25, 2006






"Kuule?!"

"Noh?"

"See Pelikan seal."

"Noh?"

"Mis noh? Kas sulle ei tundu, et see pelikan seal jõllitab kahtlase näoga?"

"Ära vaata kui ei meeldi."

"Ta käib mulle närvidele, kui ta seal silmi pilgutab"

"Kurat, ära vaata seda pelikani siis."

"Äkki tal on silmad haiged?"

"Misasja!!!"

"Noh. äkki ta pilgutab silmi sellepärast, et tal on silmad haiged"

"Noh ikka vahib veel või?"

"Ei vahi, nüüd pani prillid ette ja loeb mingit ajakirja."

"Noh, aga mis sest pelikanist enam."

"Aga tal on silmad tõesti haiged-kannab prille ja värki."

"Pole enne näinud siis lühinägelikku lindu vä?"

"Ma pole näinud ajakirja lugevat pelikani."

"Kahju küll."


"Ja kui päris aus olla, siis veel vähem olen ma näinud kaubamajade katalooge lugevat pelikani."

"No aga lindudel on ju ka asju vaja."

"Arvad?"

"Sul on ju ka asju vaja."

"Tõsi see on, kuid ma mõtlesin, et..."


"Tead mees, ära mõtle nii palju....."








p.s Minu vastaskorteris elavad 2 noormeest, kes peavad technopidusid.
Ühel õhtul koputas techno-mees ukse taga ja küsis viisakalt kas ta võiks tikke laenutada. Mul oli juhtumisi köögis "Pelikanmehe"(no see on üks Soome lastefilm)tikutops.
No ma pole kade tüdruk üldse.
Ja techno noormees nr.2 tõi pelikanmehe tikud ilusti tagasi ka.
Aga mu naabrite naaber, kelle uksele on musta markeriga kirjutatud "FUCK YOU!", see tähendab siis, et.....nohh...teda ma pole veel kordagi näinud.
Ju siis on tal oma tikutops olemas.:D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home