Wednesday, January 18, 2006

Tegevus: umbes poolteist aastat tagasi Eesti Vabariigi pealinnas
Tegelane:kohe kirjeldan


Vabaduse väljakul:

"Kustkohast võtab ta (kuulus Eesti näitleja) pähe, et ma teda tahan?!!!Aru ma ei saa! Teil Eestis on ikka asjad väga huvitavad!"

(kulgeb demonstratiivse rahuga kontsade pahaendelisel klõbinal hooletult üle sõidutee, pikk siidsall efektselt üle õla, äärmiselt ohutuna mõjuv "nojah-mind-ei-huvita-pange -end-põlema-nägu" ees. )

Öösel kohas nimega "Chillout" :

"Mida sa tead Soome heliloojatest?"
"No ma tean Sibeliust!"
"Püha taevas, kas ainult Sibeliust?!!!Neid on ju veel nii palju...Aho, Raitio, Englund.
Oh aga millest veel rääkida siis!Põhimõtteliselt ma tutvustan sulle nüüd paari inimest..."

Siinkohal tõstan ma mõttelise tervitus champagne-pokaali
kõigile Tallinnas viibivatele diplomaatidele ja kultuuriesinduste inimestele!!

Carrie Bradshaw nutaks praegu ja Holly Golightly muretseks kiiremas korras käekoti-koera.


Teretulemast Hullumaja Puhvetisse, joogid on maja kulul!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home