Friday, January 13, 2006




Kui ma teda esimest korda nägin naeris ta nagu kanaarilind mitu heliredelit maha.
Kõigil järgmistel kohtumistel on süvenenud destruktiivsus, dekadents ja kõik need muud d-tähega sõnad.

Kui kanaarilinnul puuris igav hakkab, siis ta lõugab oma lindude keeles: "Mis passid, tahad lõuksi saada vä?!!!"
Ja kui igavusest saab tema põhiline seisund, siis jääb ta magama ja toksib unes nokaga nähtamatuid vaenlasi.

Aga kui kanaarilind puurist lendu pääseb, siis tiirutab ta elegantseid ringe ümber laelambi, flirdib akna taga ahhetava varblasega ja on oma psühhedeelsuses ääretult inspireeriv lind, kelle provokatiivsus paneb proovile nii mõnegi kiindumuse.


You can never tame a wild bird!
Kas ma pidin tõesti saama täiskasvanuks,et sellest aru saada.






foto: www.birdsofparadiserus.com

6 Comments:

Blogger *LiiNuShKa* said...

Võta varblane! Ehkki- vabanda mu ornitoloogiaalast võhiklust, juhul kui ma nüüd midagi valesti arvan-varblane tõenäoliselt ei õnnista sind säravate kadentside ja heliredelitega. Parimal juhul suudab ta sigaretisuitsuselt hõikuda "Viva la revolucion!" aga ta on siiski varblane: võibolla poliitiliselt meelestatud, aga mitte nii idealistlik. ikkagi tänaval kasvanud.

2:29 PM  
Blogger Anari said...

Üks poliitiliselt meelestatud varblane kuluks ära küll.
Left-liberal on endiselt moes.
Oh Malwiina, mida ma teeks kui sa ei annaks mulle ni head nõu nagu sa koguaeg annad.
Kuigi ornitoloogina on sul arenguruumi, nojah, sellest hoolimata meeldid sa mulle ikka piisavalt, et pidada nii meeleolukat diskursuste vahelistes dimensioonides ekslevat kirjavahetust nagu meie kaks ikka ja jälle siin vabariigis peame...näedsa trükimasin läks katki, vahetan poognaid ,mu sädelev kirjasõber....

2:44 PM  
Blogger Anari said...

Hähä, ma loodan, et mitte keegi siin asju tõsiselt ei võta.
Mul pole harjumust tõsta üles suurt neoonsilti kirjaga"Ma teen nalja", siis kui naljatuju tuleb.
Oeh, kirjutan jälle blogi?! Fakk.
Malwiina ma pole normaalne ausõna.

1:50 AM  
Blogger *LiiNuShKa* said...

mis tähendab "tõsiselt võtma"? :D

ära neoonsilti üles pane, arvesta võimalusega, et kellelgi võib olla EPILEPSIA! vähemasti mitte blinkiv.

7:17 AM  
Blogger Anari said...

Muuseas kas tead mida tähendab sõna "täiskasvanu"?
See on sõna "täiskarsklane" vastand.
Aga kui sõnaraamatust järele uurida, siis võib leida ka vasteid "täisidioot", "nulltolerants" ja
"täisaba".
Võib-olla oleks just mina pidand õppima semiootikat.
Aga ajakirjanduses on hea vabandada, et noh..kõik ajakirjanikud on ju lollid ja ma ka.
Ja stereotüübid ja värk.
Ja kui keegi küsib, et millised inimesed Stereo Lounge`is käivad, siis ma vastan igakell-seal käivad STEREOTÜÜBID.

11:44 AM  
Blogger *LiiNuShKa* said...

mul on tunne, et ma vist tean ka nüüd mida öelda, kui mult küsitakse, kes seal käivad:D

kusjuures, kas seal Originaal on menüüs? Kui ei ole, siis on see kild veel naljakam:D

3:31 AM  

Post a Comment

<< Home