Monday, May 22, 2006

Täna ma lugesin Eesti Päevalehte tänaval, nii et autod oleksid vastu poste sõitnud ja ma ise oleks oma üheksast elust kaheksa kaotanud.

Kaks inglise keeles jutustavat noort, kes olid Tartus vist esimest korda naersid üle tee minnes ja näitasid mu poole näpuga.
Ma vist jalutasin nagu transis neist mööda.

Nad vist ei tea, et Tartus ongi nii...et siin elavad veidrad inimesed.
Ma ostsin kaubamajast lehe ja jalutasin ilma sellelt pilku tõstmata kuni jõeni.

Jõe ääres paistis lõbusõidulaev nimega Pegasus.Taevas kogunesid mustad pilved.

Minul jätkus silmi vaid pealkirja jaoks "Cannes: braavo, Pedro Almodovar!"....

Ma vist pole oma perekonnas ainus, kes on lapsepõlves raamatuga vastu pead saanud.


I am proud.

1 Comments:

Blogger L-M.R. said...

http://www.rescue.ee/index.php?page=157

Tänaval peab üle tee minnes vaatama paremale ja vasakule ja siis uuesti paremale!

:)

:(

3:21 AM  

Post a Comment

<< Home