Saturday, May 20, 2006

LATEST NEWS from Veski Villa
journalism awards 2006


Maire Aunaste haarab mikrofoni, koputab seda vastu DJ pead, puhub tolmust puhtaks ja alustab auhinnatseremooniat teatraalselt kandva pausiga, mille jooksul ta efektselt silmi pööritab ja salakavalalt naeratab.

Aga teatraalsed pausid on väga mõjuvad ja sellepärast tuleb neid tähtsatel hetkedel alati kasutada.



"Tere tulemast ajakirjandusosakonna Aasta Luuseri 2006 auhinnagalale....


ja nominendid on:

Anton Nari

Anari


(Annelis ,tahad ka oma nominatsiooni? A sa ei sobi selleks.)


Seinal süttib kiri: "APLAUS"

Kõik plaksutavad püüdlikult ja on väga kadedad.
Nominent võtab vastu auhinna ja siis teatab kõigile saalisviibijatele:"Küsige mu sõprade käest!Nemad teavad!Mina ei tea miks kuradi(siia sobib veel mõni ropp sõna, mis Lauristini naeratama paneb.Lauristin naeratab alati kui inimesed on sõnaosavad ja andekad.)pärast ma nii andekas olen!"

Kõik mõtlevad pingsalt:"
Miks küll mina ei saanud sel aastal auhinda?
Ma olen alati olnud nii veetlevalt mittemidagiütlev ja mõttetu.Miks tema!See pole aus, ma kaeban ta ümberringhäälingunõukogusse ja siis ta saab DISKLAFFI, sest ta on üks vastik AFF!"



Kallid sõbrad, auhind on minu! :D
Te ei saa seda sel aastal enam.

Soovin edu 2007.aasta üritajatele.

2 Comments:

Blogger Annelis said...

audkoodeksile andsid allkirja? auhinna andsid endale küll.
ma tunnustan sind.

11:44 AM  
Blogger Anari said...

appi ma unustasin.küll ma olen loll.mul olid mõtted nii mujal.

12:01 PM  

Post a Comment

<< Home