Saturday, March 04, 2006

Publiku nõudmisel panen selle postituse uuesti üles, lootes, et ma ei saa peksa.:P



Eile öösel esitati mulle mõnusalt intrigeeriv küsimus.
Küsimus selle kohta keda pean praegu Eesti parimateks kirjutajateks.
Kahju, et suur osa absinti minu saabumise hetkel hävitatud oli.

Absindipudeli läheduses ei osanud ma loomulikult midagi väga pädevat kosta.
Võtsin siis 24 h mõtlemisaega.

Preili Grõuss üllatas mind Apollo raamatupoes, kui ostsime üht sünnipäevakinki-raamatut nimega "Seks tulevikus".
"Miks teil need raamatud nii odavad on? Keegi ei osta või?"
Müüja punastas:"Ostetakse ikka....jajaaa..palju ostetakse".

Ostetakse jee!

Püüan vastata nüüd intrigeerivale küsimusele lähtudes kõige noorematest kirjutajatest, kes hakkasid tegutsema
1990-ndatel ja hiljem.Ja Tartu Ülikooli juura 2006 bachelor degreedele soojad tervitused.:)
Hähä.Polüglotid.


Absindivaba Vastuste Nurk:


Eesti kirjandust uuendanud "kirjanik" on tegelikult tuntud kunstnikuna K.(Thank god we have surrealism!)
Eesti parim poeet on noor fotograaf K.(Vaadake pilte!!!!)
Eesti kõige vingem luuletaja ja sügavaima tunnetusega kirjanik on tuntud muusikuna C.

(Sorri, kunagi ütlesin C-le, et see pole veel nii kindel, et ta eesti kirjanduses sama tugevalt skoorib kui muusikas .... ma muidugi lootsin, et Eestis on ikkagi mõni andekas poeet või miski.....aga tuleb välja, et tegelt polegi talle kedagi vastu panna ...võtan sõnad tagasi.A.D 2006 on kindel laks, et Eesti parim kirjutaja on muusik!Aga mul on hea meel, et kui teda intervjueerisin, siis hakkasid asjad nii tema kui Eesti hiphopi jaoks ülesmäge liikuma.)

Eesti üks huvitavamaid moodsa aja kirjanikke teenib elatist kriitikuna L.(säravaimad metafoorid ja teadmised popkultuurist)

Siis on veel mõned noored näitekirjanikud ja romaanikirjanikud, kelle kohta jään vastuse võlgu.Pole veel lugenud.
Hoian neile pöialt.
Sest nad tunduvad meeldivad inimesed.
See on põhiline eks.
:)

Köhh-köhh.
Aga mind see loomulikult ei koti.

Sest mina olen Anton Nari.

Ja minu sõber on Peeter Oogen.
Sander Iiber käib ka külas.
Noh peaaegu nagu kirjandusklubi "Poeesia" vä.

Ohsa pühamüristus, mai tahtnud kedagi solvata.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home