Friday, May 05, 2006

Mu viimase aja kõige armastatum sõna on "suhteline", sest kõik ongi ju suhteline...vaataja silmades...see tähendab ka suhetel põhinev või siis lihtsalt suhteline ehk suvaline...tähenduses täiesti juhuslik.

Tahaksin mõelda, et kõik ongi juhuslik.
Tegelt on maailmas väga vähe juhuslikku.
Suur osa sündmusi on ette ennustatavad.
Kui silmad kinni panna ja süveneda asjade arengu loogikasse, siis ....nagu ma kunagi eelmisel aastal kirjutasin...katuselt paistab inimeste liikumises kindel muster.
Mõtlemisega on samamoodi.

Ma näen siin struktuuri.
Ma näen juba praegu mitmete sündmuste toimumist ette,aga ma ei tea kuidas neisse suhtuda.

Sellepärast sõna "suhteline" sobib mulle,sest suhtelisus on tihti täis üllatusi.
Suhteline ei anna ühtegi lubadust,kuid kogu suhtelisuse olemus on väga väga lubaduste keskne.
Positiivseid üllatusi olen ma alati armastanud.




;)

anton n

0 Comments:

Post a Comment

<< Home