Sunday, April 23, 2006

Tere taas,


Mulle tundub, et ostsin hetk tagasi poti-tüümiani, aga ta võib vabalt olla poti-oregaano.Kõige veidram on tegelt see, et ma läksin ostma hoopis poti-basiilikut.
Which was sold already.Nüüd istub see roheline eeldatavalt poti-tüümian akna peal ja lõhnab lihtsalt vapustavalt.Ma hakkan tegelema põllumajandusega.
Kaua võib oma maitsemeelt piinata, kui maailm on täis imelisi maitseid.

Ja ma kavatsen hästi süüa!
Palun tehke head sööki ja kutsuge külla.
Võite mind ka kutsuda külla süüa tegema või iseennast minu juurde süüa tegema.
(Praegu on nati kiire mul, aga varstiiii)

Tegelt ma veel kõike ei oska, aga paar asja tulevad välja vist küll.
Sõpradega tuleb head kraami jagada, mis tuletab meelde, et üksi elades ei saa enam söögiarveid näiteks kolmega jagada, mis kunagi minu eelmises kodus õnnestus.


anton n

0 Comments:

Post a Comment

<< Home