Tuesday, March 07, 2006

Det spelar ingen roll var blixtarna slår ner
1987

"Pole tähtsust ,kuhu äike sisse lööb."

It doesn't matter where the lightning strikes



See oli Lukas Moodyssoni esimese luulekogu nimi.
Ma ei taha sel teemal pikemalt praegu rääkida.
18-aastaselt rääkisin temaga juttu ja ta joonistas mulle sellise märgi nagu "Usk, lootus, armastus"-ankru, risti ja südame.
Niisama täitsa heast südamest.See oli Tallinnas.

Aastal 2000 kui olin 16-aastane viis elu mind Stockholmis kokku ühe tema kooliaegse sõbra Emile`ga Södermalmi Södra Teaterni äärsest boheemlaslikust linnaosast.Tema ääretult segamini ateljeekorteris olin ühel õhtul külaliseks.Emile isa oli kunstnik ja ema näitlejanna sealsamas Södra Teaternis.
Emile näitas mulle Lukase pühendusega luuleraamatut.
Kurat, see oli rootsi keeles ja ma ei saanud muhvigi aru.
Emile aga rääkis , et Rootsi kuulus poplaulja Robyn oli olnud nende paralleelklassist.
Kes ei tea,kust pärineb lugu filmis Fucking Amal nimega "Show me love", siis nüüd teate, et seda laulis Lukase armas kooliõde.

Haha!
Refrään kõlas umbes nii:

Now show me love
Show me love, show me life
Baby show me what it's all about
You're the one that I ever needed
Show me love and what it's all about, alright
Don't waste this love I wanna give it to you
Tell me what you got, show me what you can do
Show me love, show me everything
I know you've got potential
So baby let me in and show me love
Show me love, show me life (alright)
Baby show me that it's all about
You're the only one that I ever needed (show me love)
Show me love and what it's all about, alright

:D

Ma ei usu, et elus on ainult juhused.

Miks ma olin nii rumal ja küsisin tema käest What is love,vastust lootmata...ise teadmata,et seda küsin ja et ta ei osanud midagi muud öelda kui pikalt vait olla ja maha vaadata ja...tegelt need pool tundi, mis me juttu rääkisime tähendasid mulle ikkagi palju.


Need kokkusattumised saavad tähendada ainult seda, et eesti keeles hakkavad need tema kirjutatud asjad varem või hiljem kõlama.


Show me love, show me life


Hmm.
Universaalne.
Ega 1998 polnudki niiväga erinev noortele Rootsis ja Eestis.


Ja kas see on ka juhus, et Lilja-4-Everis Lilja sõbrannat mänginud tshikk oli Mustamäe getos minu naaberkoolist.Vene koolist noh.


A võib-olla tekkis mul mingi paranoia kogu selle juhuste tulevärgiga.
Oleme siis ausad.

Ma usun, et ma suudan Lukase ängistust natukenegi mõista.
Seda getode ängistust kindlasti.Ja võib-olla isegi seda ängistust, mis tekib siis kui kedagi liiga palju armastada ilma vastuarmastuseta.Universaalne noorte värk ,kas pole.:)
Ja kui ma 16-aastaselt Stockholmis Solna linnaosas rulluiskudega ära eksisin,siis nägi Solna välja nagu Mustamäe.



Kurat.
Vad gör jag här ?

1 Comments:

Blogger -bio-olga said...

Det vet bara Du!

12:09 PM  

Post a Comment

<< Home